Etkinlikler |
---|
https://www.yetenekkapisi.org/
Not: Aşağıda Yer alan Etkinliklere katılabilmeniz için Yetenek Kapısına kayıt olmanız gerekmektedir.
📌 ETKİNLİKLER:
Değerli Öğrencilerimiz;
Stajyer öğrencilerimiz staj öncesi alabileceği ve ÇAŞGEM tarafından hazırlanan Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi, YTNK TV (www.ytnk.tv) üzerinden öğrencilerin erişimine açılmıştır. Üniversitemiz öğrencileri platform üzerinden eğitimi tamamladıktan sonra katılım belgesini sistem üzerinden alabilirler.
Ulusal Staj Programı kapsamında staj yapacak öğrencilerinimiz bu platformdan eğitimlerini tamamlamaları, olası mağduriyetlerin önlenmesi için faydalı olacaktır.
Aşağıda, ilgili duyurunun sosyal medya gönderilerini de siz değerli öğrencilerimizle paylaşıyoruz:
https://twitter.com/ulusalstajprg/status/1539882201474600961
https://twitter.com/ytnktv/status/1539881040826736640
https://www.instagram.com/p/CfI_VDWtFh5/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D
Başarılar çalışmalar dileriz.
Eğitim İçeriği:
Profesyonel Linkedin Kullanımı
Rakamlarla Linkedin, B2B ve B2C Metotlarında Linkedin’in Faydaları
Linkedin’e Genel Bakış:
- Linkedin arayüzleri
- Linkedin arama fonksiyonları
- Linkedin mesajlaşma
- Linkedin bildirimleri
- Likedin benim ağım
Linkedin Kişisel Profiller
- Kişisel profil bilgi giriş alanları
- Kişisel profilimizi mükemmelleştirme yolları
Linkedin Kişisel Profillerden Maksimum Fayda Sağlama Yolları
- Profilimizi daha fazla iş odaklı hale nasıl getirebiliriz?
Linekdin Alumni
- Alumni ile arama gerçekleştirme ve arkadaş tespiti
Linkedin Groups
- Linkedin grupları detaylı anlatım
Linkedin Learning
- Linkedin eğitim fonksiyonu ile ücretsiz dersler
Linkedin Firma Sayfaları
- Linkedin Firma sayfaları detaylı anlatım
Linkedin Kullanımı Uygulama ve Pratik Çalışmaları
Soru Cevap
Linkedin ile Networkümüzü Genişletelim
Linkedin ile kişisel ve ticari networkünüz nasıl geliştirilir?
İlişkide olduğunuz kişilerle Linkedin üzerinden iletişimi ve etkileşimi sürdürme yolları
Hedef kitlenizden bilgi edinme, araştırma ve istihbarat yolları
Linkedin arama özelliği, Linkedin grupları, Linkedin alumni, Linkedin şirket sayfası özelliklerini network geliştirmede kullanılacak başarılı stratejiler ve uygulamalar
Linkedin şirket sayfasınız network geliştirmede ve iş geliştirmede önemi
Linkedin şirket sayfası takipçilerini satış ve iş geliştirme fırsatına dönüştürmenin yolları
Linkedin’de etkili içerik oluşturarak hedef kitleniz ile sürekli etkileşime geçmenin yolları. (İçerik çeşitleri, etkileşim yolları, hashtagler, yöntemler ve tavsiyeler)
Linkedin’de oluşturulabilecek içerik tipleri ve faydaları
Soru Cevap
Eğitmen Özgeçmişi Gökhan Çağatay:
2004 yılında TED Ankara Koleji, 2009 yılında Başkent Üniversitesi İletişim Fakültesinden mezun olan Gökhan ÇAĞATAY, yazılım ve teknoloji firmalarında Satış, İş Geliştirme ve Ürün Yöneticiliği pozisyonlarında çalışmıştır. 2013 yılında ortak olduğu Alakazam Reklam Ajansı’nda gerçekleştirdiği başarılı projelerden sonra 2016 yılında buradan ayrılarak “Solutionz
B2B Marketing”i kurmuştur. Solutionz’da 2016’dan beri ekibi ile birlikte 20’den fazla sektörde varlık gösteren firmalar için B2B odaklı dijital pazarlama projeleri gerçekleştirmektedir. B2B pazarlama faaliyetleri alanında ulusal ve küresel birçok şirketin çözüm ortağı olan Gökhan Çağatay, aynı zamanda profesyonel Linkedin eğitimleri de vermektedir.
Eğitim İçeriği:
- VERİ STANDARDI KAVRAMI VE PİVOT TABLE İLE RAPORLAMA EĞİTİMİ
- Veri standardı Nedir?
- Veri standardını sağlamak için neler yapılabilir?
- Standardın bulunmadığı Excel tablolarını düzenleme
- Kısayollar
- Özet Tablo (Pivot Table)
- Özet tablo oluşturmak
- Alan yerleşimleri
- Alan Kullanımları
- Ek hesaplamalar yapmak
- Pazar Payı hesaplamaları
- Dilimleyiciler ve Zaman Çizelgeleri
- Tasarım Değişiklikleri
- Özet Grafikler (Pivot Charts)
- Özet Grafik oluşturmak
- Özet grafiklerde alan listesini kullanmak
- Dilimleyiciler ve Zaman Çizelgeleri
- Tasarım Değişiklikleri
Eğitmen Özgeçmişi Ali Erdönmez:
Bilişim Teknolojileri Öğretmeni
Millî Eğitim Bakanlığı, İstanbul [22/02/2005- Devam ediyor]
MEB'e bağlı meslek lisesinde bilişim teknolojileri öğretmenliği ve bilgisayar teknik servis dalı şefliği görevime devam etmekteyim. İşkur ve Halk eğitim merkezi bünyelerinde Bilgisayar İşletmenliği eğitimleri verdim.
Bilgisayar Eğitmeni
İsmmmo, İstanbul [01/01/2007- 31/07/2013]
İstanbul serbest muhasebeci mali müşavirler odasına bağlı temel eğitim ve staj merkezinde 35000 üye ve 15000 stajyere bilgisayar eğitimi vermek amacıyla düzenlenen microsoft office, open office, donanım ve ağ eğitimlerinde 6 yıl boyunca görev aldım. Projede 1500’ün üzerinde üye&stajyere yaklaşık 6000-7000 saat eğitim verdim.
FreeLance MS Office Eğitmeni (Devam ediyor)
• BilgeAdam
• Platform akademi,
• Arıbilgi Bilişim Teknolojileri Akademisi,
• Biladım Eğitim Merkezi,
• Kariyer Mimarı Bilişim Akademisi
• The Unitech
gibi pek çok kurumda Freelance olarak MS Office (ağırlıklı olarak excel) eğitmenliği yaptım/yapıyorum. Toplamda 100’ün üzerinde kurumsal eğitim ve Genel katılım eğitimi ile birlikte 5.000’in üzerinde katılımcıya MS Excel başta olmak üzere MS Office ve Prezi eğitimi verdim / vermeye devam ediyorum.
Online Video Eğitimler;
• www.vakademi.com.tr ve www.vidoport.com online video eğitim platformu ile MS Office başta olmak üzere MAC Platformu Office programları, Google Drive, Google Office programları, One drive, Prezi, Trello, Excel & Visual Basic makroları vb. programların video eğitim içeriklerinin oluşturulması, kayıtların gerçekleştirilmesi, eğitim sonu desteklerinin verilmesi görevine devam etmekteyim.
EĞİTİM BİLGİLERİ:
Lisans
Sakarya Üniversitesi, Elektronik ve Bilgisayar Öğretmenliği, Sakarya / Türkiye- 2004 (2,85)
Yüksek Lisans
Dumlupınar Üniversitesi, Elektronik Mühendisliği Kütahya / Türkiye (Devam ediyor)
Her daim öğrencinin yanında olan Ecodation, ücretsiz etkinliklerine devam ediyor!
Yapay zeka (AI), makinelerin deneyimden öğrenmesini, yeni girdilere uyum sağlamasını ve insan benzeri görevleri gerçekleştirmesini mümkün kılar. Bugün duyduğunuz çoğu AI örneği – satranç oynayan bilgisayarlardan kendi kendine giden arabalara kadar – derin öğrenme ve doğal dil işlemeye dayanmaktadır. Bu teknolojileri kullanarak bilgisayarlar, büyük miktarda veri işleyerek ve verilerdeki kalıpları tanıyarak belirli görevleri yerine getirecek şekilde eğitilebilir.
Öğrencilik hayatında kariyer yolculuğunu şekillendirmekte zorlanıyor musun? Ecodation, kariyer yolculuğunda karşına çıkan en güzel fırsat olacak!
Kariyer yolculuğun ‘Yapay Zeka’ ile taçlansın ister misin? O zaman bu etkinlik tam sana göre!
Ecodation Yapay Zeka eğitmeni Doğu Sırt'ın katılımıyla, ücretsiz Yapay Zeka webinarı 18 Mayıs 2022 18.30'de sizleri bekliyor!
- Yapay Zeka'ya ilgi duyuyorsan,
- Kendini geliştirmek istiyorsan,
Ücretsiz Yapay Zeka webinarına davetlisin!
Uzman eğitmen kadromuz ile düzenlediğimiz ücretsiz yayın projemizde;
- Katılım ücretsizdir.
- Katılım herkese açıktır.
18 Mayıs 18.30'de webinarımıza siz değerli öğrencilerimizi davet ediyoruz.
Girişimcilik ve Yatırımcılık Üzerine 6 Dev Panel
Melek yatırımcılıktan kitlesel fonlamaya, erken aşama girişimlerden başarı hikayelerine 6 panel 18-23 Nisan tarihlerinde online olarak gerçekleştirilecek. Panellerde Vestel Ventures, Fongogo, Hande Enes, 500 Startups, Boğaziçi Ventures ve ScaleX konuk olacak.
Online olarak gerçekleşecek panellere katılım sağlayan tüm katılımcılar da sertifika almaya hak kazanacak. Herkesin katılımına açık olan etkinliğe dilerseniz seyirci olarak katılıp panelleri izleyebilir ve sertifika kazanabilir; dilerseniz de finalist projeleri 24 Nisan’da canlı seyredebilirsiniz.
ODTÜ Genç Girişimciler Topluluğu tarafından düzenlenen etkinlikte finale kalmaya hak kazanan takımlar, girişimlerini alanında yetkin olan jürilere aynı zamanda da yatırımcılara sunma şansı yakalayacaklar. Dereceye giren takımların çeşitli ödüller kazanacağı etkinlikte ayrıca jüriler kendi seçtikleri takımlara yatırım desteği de sağlayabilecekler.
Investart hakkında daha fazla bilgi almak ve katılımcı olmak için buraya tıklayarak etkinliğin web sitesini ziyaret edebilirsiniz.
Psikolojik Travma ve İlişkili Bozukluklar
👨🏼🏫 Eğitmen: Uzm. Psk. Dan. & Psikoterapist Ramazan Aydın
🗓 Tarih: 23 Nisan 2022
⏰ Saat 21.00
📍 Yer: Zoom
Web Sitemizi İncelemek İçin Tıkla!
📌 Kontenjan dolmadan yerinizi ayırtın!
🔗 Başvuru Formu instagram Hikayemizde ve Web Sitemizde www.terapisediri.com
📃 Sertifikalı
👥 Eğitimimiz Herkese Açık ve Ücretsizdir.
Diğer Eğitimlerimizi İncelemek İçin Tıkla !
TEKNOFEST 2022 PARDUS 21 HATA YAKALAMA VE ÖNERİ YARIŞMASI
Teknofest 2022 kapsamında bu yıl ikincisi gerçekleştirilecek Pardus 21 Hata Yakalama ve Öneri Yarışması başlıyor. Başvurular 25 Şubat – 3 Haziran 2022 tarihleri arasında toplanacak.
TÜBİTAK ULAKBİM PARDUS Projesi, Teknofest 2022 kapsamında, Pardus’un en güncel sürümü için Hata Yakalama ve Öneri Yarışması düzenliyor. TÜBİTAK ULAKBİM ve Pardus Projesi’nin de kurucu üyelerinden olduğu Türkiye Açık Kaynak Platformu ve Bilişim Vadisi işbirliğiyle gerçekleştirilecek yarışmada ödüller, birinciye 15 bin TL, ikinciye 10 bin TL ve üçüncüye 7 bin 500 TL* olarak belirlendi.
Pardus kullanımının yaygınlaştırılması, Pardus’un 21 Mart 2022’de yayımlanması planlanan Pardus 21.2 sürümünün tanıtımı, Pardus ekosisteminin güçlendirilmesine katkı sağlanması ve yeni sürüm Pardus 21.2 üzerinde hata yakalama ve öneri katkısı alınması hedefiyle gerçekleştirilen yarışma; açık kaynak kodlu yazılımlara ilgi duyan, Pardus 21’i merak eden ve Pardus’a katkı sağlamak isteyen tüm öğrencilere açık olacak.
Katılımcılar yarışma dahilinde; işlevsel hatalar/öneriler, performans hataları/önerileri, kullanılabilirlik hataları/önerileri, güvenlik zafiyetleri ile yerelleştirme iyileştirme kategorilerinde başvurularını gerçekleştirebilecekleri gibi kendi farklı önerilerini de sunabilecek. Yarışmacıların hata/öneri talep girişleri; hata ve önerinin türüne, önem derecesine ve hata/öneriyle beraber çözümünün de iyi tanımlanmış olup olmadığına bakılarak değerlendirilecek. Yarışmacılar, önerdikleri çözüm için gerekli yamayı geliştirerek Pardus ekibiyle paylaşmaları halinde artı puan alabilecek.
Yarışma kapsamında her katılımcı en fazla 10 talep gönderilebilecek. Aynı katılımcı tarafından gönderilen taleplerden en az 2 tanesinin öneri olması gerekiyor. Her katılımcının gönderdiği tüm talepler arasından en yüksek puan alan 3 hata /öneri değerlendirmeye alınacak.
Teknofest 2022 Pardus öneri geliştirme ve hata yakalama yarışmasına nasıl katılabilirsiniz?
Katılımcıların www.teknofest.org adresine girerek 3 Haziran 2022’ye kadar başvurularını tamamlamaları gerekiyor. Yarışma kapsamında hata/öneri talep girişleri Pardus 21.2 sürümünün yayımlanmasıyla başlayacak. Katılımcılar, yarışma için belirtilen son tarih olan 3 Haziran’a kadar Pardus Destek Merkezi adresinden talep girişlerini tamamlayacak. Yarışmaya katılım bireysel olarak gerçekleştirilecek. Yarışma kapsamında her katılımcı en fazla 10 talep gönderilebilecek. Aynı katılımcı tarafından gönderilen taleplerden en az 2 tanesinin öneri olması gerekiyor. Her katılımcının gönderdiği tüm talepler arasından en yüksek puan alan 3 hata /öneri değerlendirmeye alınacak. Pardus 21 Hata Yakalama ve Öneri Yarışması’na katılım için detaylı bilgiye www.teknofest.org ve https://www.acikhack.com/ adreslerinden ulaşabilirsiniz.
Pardus 21 Hata Yakalama ve Öneri Yarışması sonuçları, 30 Ağustos – 4 Eylül 2022 tarihleri arasında düzenlenecek olan Teknofest 2022 sırasında duyurularak dereceye girenlere ödülleri verilecek.
* Derecelerin birden fazla katılımcı tarafından paylaşılması durumunda para ödülü katılımcılar arasında eşit dağıtılacaktır.
ÜCRETSİZ DİJİTAL PAZARLAMA WEBİNARI
Ecodation “Ücretsiz Webinar” serisi devam ediyor! Levent Yurtseven eğitmenliğinde Dijital Pazarlamanın önemini dinleyeceğiniz ve kariyerinize yol verebileceğiniz bir etkinlik olacak. Ücretsiz katılım sağlayabilrisiniz!
ÜCRETSİZ VERİ MADENCİLİĞİ WEBİNARI
Ecodation “Ücretsiz Webinar” serisi devam ediyor! Ümran Tosun eğitmenliğinde Veri Madenciliğinin önemini dinleyeceğiniz ve kariyerinize yol verebileceğiniz bir etkinlik olacak. Ücretsiz katılım sağlayabilirsiniz!
ÜCRETSİZ İŞ ANALİSTLİĞİ WEBİNARI
Ecodation “Ücretsiz Webinar” serisi devam ediyor! Ümran Tosun eğitmenliğinde İş Analistliğinin önemini dinleyeceğiniz ve kariyerinize yol verebileceğiniz bir etkinlik olacak. Ücretsiz katılım sağlayabilirsiniz!
EXCEL KULLANARAK POWERPOİNT'TE ETKİLİ SUNUM OLUŞTURMA TEKNİKLERİ (ÜCRETSİZ KATILIM BELGELİ ONLİNE WEBİNAR)
Eğitim İçeriği:
- Etkin Excel Tabloları Oluşturmak
- Etkin Excel Grafikleri Oluşturmak
- Powerpoint’te Temel Sunum Teknikleri
- Powerpoint’e Excel Tablosu ve Grafikleri Yerleştirmek
- Powerpoint’te Sunumları Görselleştirme
Eğitmen Özgeçmişi- Ömer Bağcı:
1973 Burdur/Karamanlı doğumlu olan Ömer BAĞCI, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen-Ed. Bölümü Matematik Bölümü Mezunudur. 27 Yılı aşkın bir süredir bilgisayar eğitimlerinin içinde olan Ömer Bağcı, 1998 yılından bu yana Somel ve Seçkin Yayıncılıktan yayınlanan Bilgisayarın B’si ve İleri Düzey Excel kitaplarının yazarıdır.
Giriş-Orta Düzeyde bilgilerin bulunduğu bilgisayar kitabı olan Bilgisayarın B’si ve İleri Düzey Excel bilgilerinin anlatıldığı İleri Düzey Excel kitapları da Türkiye’de en çok satan bilgisayar kitapları olmuştur.
Excel, İleri Düzey Excel, Excel Raporlama eğitimlerini veren Ömer Bağcı’nın referans listesinde SSM, Airties, WYG, Enerjisa, Fernas Holding, Gama Holding, Nurol Makine, GAİB, Eku Fren, Özçelik Stell, İzmirgaz, Diyargaz, GAİB, GTO Akademi, Atasancak A.Ş, YPU, TİM, İtkib, Denib, Çimko Çimento, Ernst&Young (EY), Tubitak, Ay Yapım, Havelsan, Linde Gaz, Ziraat Bankası, Halk Bankası, Kale Kilit, Erbakır, Sanko Holding, Kipaş Holding, Rönesans Holding gibi büyük kuruluşlar ile çok sayıda orta ve üst düzeyde şirket bulunmaktadır.
Online Excel eğitimleri alınabilen vidoport.com’un kurucusu ve eğitmeni olan Ömer BAĞCI, ağırlıklı olarak firmaların İleri Düzey Excel ve Excel Raporlama (Dashboard) eğitimleri vermektedir.
Eğitim İçeriği:
KVKK’nın Amacı nedir?
Özel Kanun, Genel Kanun Önceliği
Mevcut Kanuni Düzenlemeler ve Mevzuatın Kronolojisi
Kanun Kimleri kapsıyor?
Kişisel Veri nedir?
Hassas (Özel Nitelikli) Veri Nedir?
Veri Sorumlusu Kimdir?
Veri İşleyen Kimdir?
Veri İşlemek ne demek?
Yurtiçinde veya Yurtdışına 3.kişilere Veri Aktarma
İlgili Kişinin (Veri Sahibinin) Hakları
Açık Rıza Nedir?
Veri Sorumlusunun Yükümlülükleri
- Aydınlatma Yükümlülüğü
- Veri Güvenliğine İlişkin Yükümlülükler
- Tedbir Alma Yükümlülüğü
- Denetleme Yükümlülüğü
- Sır Saklama Yükümlülüğü
- Bildirimde Bulunma Yükümlülüğü
- Veri Sorumluları Siciline (VERBİS) Kayıt Yükümlülüğü
Kişisel Veri İhlali
Kişisel Verilerin Silinmesi, Yok Edilmesi veya Anonim Hale Getirilmesi
Verbis Nedir?
Veri Güvenliği Sağlanması,
KVKK Veri ihlalleri kapsamında Politika ve Prosedürler Oluşturmak
K.V.K.K Aykırılıklarında Karşılaşılacak Yaptırımlar, (Hapis Cezaları, İdari Para Cezaları)
K.V.K. Kurumu Yetkileri ve Görevleri
K.V.K. Kurumuna Şikâyet Süreci
K.V.K. Kurumunun mevcut resmi kararları (Kesilmiş olan İdari Para Cezaları)
Eğitmen Özgeçmişi- Hüseyin Mandacı:
İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi İktisat Fakültesinde lisans düzeyinde ve İstanbul Bilgi Üniversitesinde ise Hukuk Fakültesinde Ekonomi Hukuku alanında yüksek Lisans düzeyinde eğitimini tamamlamıştır.1990 yılından bu yana, 25 yılı aşkın sürede Pamukbank, Finansbank, Şekerbank, Türkiye Ekonomi Bankası, Alternatifbank gibi Türkiye’nin önde gelen Finans Kuruluşlarında Perakende/Bireysel Satış ve Pazarlamadan sorumlu üst düzey yöneticilik görevlerinde bulunmuştur.
Akademi ve Eğitim konularında çeşitli projelerde aktif olarak rol alan MANDACI aşağıdaki gibi pek çok çalışmada bulunmuştur.
Uluslararası yatırım bankası Goldman Sachs'ın 2008 yılında başlattığı "10.000 Kadın Girişimci" projesinin, Özyeğin Üniversitesi iş birliği ile Türkiye'deki programlarındaki ''Girişimcilikte Satış Geliştirme '' eğitimlerini Hüseyin MANDACI vermiştir. Bununla birlikte Özyeğin Üniversitesi ve TOBB iş birliğiyle, her yıl düzenlenen 1.000.000 TL ödüllü olan “bir FİKRİN mi VAR?” proje ve fikir yarışmasında da katılımcılara, Satış Eğitimlerini vermekte olup yarışmada finale kalan proje ve fikir sahibi katılımcılara da mentörlük desteği vermiştir.
Hüseyin Mandacı’nın Türkiye’nin önde gelen kurum ve markalarına verdiği eğitimler arasında, Pazarlama ve Satış Teknikleri, Business Networking, Kurum içi Uzlaşma ve Biz Olmak, İletişim ve İlişki Yönetimi, Finansal Satış, Hizmette Mükemmellik, Etkili Sunum Teknikleri, Motivasyon ve Stres Yönetimi, Kişisel İmaj ve Beden Dili Yönetimi, Etkinlik ve Zaman Yönetimi, Vizyonel Yönetim Teknikleri gibi eğitimler yer almaktadır.
T.C. Vakıflar Bankası TAO nezdinde 3 yıl süre ile Satış Teknikleri, Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Etkili İletişim eğitimlerini halen vermektedir.
Humanist Yayınevi tarafından yayınlanan, D&R mağazalarında en çok satanlar arasına giren ve 2.basımı yapılan “İtirazım Var” adlı Satış profesyonellerinin başucu kitabı yazarıdır.
Kişisel Gelişim ve İletişim alanlarında 200 adet civarı makalelerin yer aldığı, yaklaşık 80.000 kişinin okuduğu bir kişisel blog yazarı ve editörüdür.
1970 Çanakkale doğumlu Hüseyin MANDACI, evli ve bir çocuk sahibidir.
Eğitim İçeriği:
I. Oturum
- İş yazışmalarında amaç-metin ilişkisi / doğru-yanlış örnekler
- İş yazışmalarının konularına göre bölümleri
- Hitap tarzları / örnekler
- Sıfat ve zarflar / doğru-yanlış örnekler
- Aktif-pasif kullanım yerleri / doğru-yanlış örnekler
- Paralel yapılar / doğru-yanlış örnekler
- Açık ve anlaşılır dil kullanmak / doğru-yanlış örnekler
- İş İngilizcesinde kısaltmaların kullanılışı
- ‘Siz’ yaklaşımı / doğru-yanlış örnekler
- Özne-fiil uyumu / doğru-yanlış örnekler
- Nazik-kaba dil / doğru-yanlış örnekler
- Olumlu vurgu / doğru-yanlış örnekler
- Gizli olumsuz vurgudan kaçış / doğru-yanlış örnekler
- Aykırı niteleyenler / doğru-yanlış örnekler
- Sayıların yazılışı / doğru-yanlış örnekler
- Geçiş ifadelerinin kullanılışı
- Genellikle birbirine karıştırılan kelime ve ifadeler
II. Oturum:
- Dış Ticaret İngilizcesindeki cümle yapıları / doğru-yanlış örnekler
- Dış Ticaretin aşamalarında (teklif, teyit, evrak, bankacılık, sevkiyat, vs) kullanılması gereken doğru terimler Alışkanlıkla kullandığımız gereksiz ifadelerden kurtulmak
- Dış ticaret yazışmasında ağdalı dilden kurtulmak / doğru-yanlış örnekler
- Cümlelerin kolay anlaşılması için diğer kurallar
- Mesaj türlerine göre Paragraf oluşturma teknikleri; (-Açıklama ve örnekleme yöntemi, -Karşılaştırmalar kullanma yöntemi, -Sebep ve sonuç ilişkisini vurgulama yöntemi, -Sınıflandırma yapma yöntemi, -Problem ve çözüm analizi yöntemi)
- Giriş paragrafları / Mesaj türlerine göre nasıl olmalı
- Kapanış paragrafları / Mesaj türlerine göre nasıl olmalı
- Kötü haber vermek /Türlerine göre mesaj yapıları ve örnekler
- Şikayetleri karşılamak; (Haklı şikayetlere ait durumlarda / Haksız şikayetlere ait durumlarda / Her iki tarafın da hatası olmayan durumlarda)
- Doğrudan yaklaşım / dolaylı yaklaşım nedir, nerelerde ve nasıl kullanılmalıdır.
Eğitmen Özgeçmişi – Necil Beykont:
Kadıköy Maarif Kolejinden sonra Boğaziçi Üniversitesi İşletme Fakültesinden Lisans ve Yüksek Lisans dereceleri ile mezun oldu. ABD Indiana Üniversitesinden MBA derecesi aldı.
Profesyonel deneyiminin çoğunu uluslararası platformlarda edindi. Dünyaca tanınmış çok uluslu firmalarda dış ticaret yöneticisi olarak 23 yıl görev yaptı. ABD, Batı Avrupa, Uzak Doğu, Japonya ve Orta Doğu ülkelerindeki şirketler ile iş ilişkilerini yürüttü. Satış, pazarlama, ihale, anlaşma ve problem çözme konularında çalıştı, uluslararası iş müzakerelerini yönetti.
2005’te kurumsal katılımcılara Müzakere ve İngilizce İş İletişimi eğitimleri vermeye, Uluslararası Ticaret danışmanlığı yapmaya başladı. 2009 ve 2010’da hazırladığı ders programları ve verdiği teklifler ile İstanbul Bilgi Üniversitesinde ve Bahçeşehir Üniversitesinde (lisansüstü ve lisans düzeylerinde) müzakere derslerinin başlamasını sağladı. Ekim 2020'de "Kazandıran Müzakere" adlı kitabı yayınlandı (Kuraldışı yayınevi). Kurumsal eğitimler vermeye ve üniversite hocalığına devam etmektedir.
Eğitim İçeriği:
- İhracatta banka ilişkileri
- İhracat için banka seçiminde dikkat edilecek hususlar
- Bankaların aldığı masraflar nelerdir?
- İhracat bedelini ne zaman bozdurmalıyım?
- İhracat taahhüdü nedir?
- Kur riskini nasıl azaltabilirim?
- Bankasız ihracat mümkün mü?
- Bedel tahsilatındaki riskleri nasıl azaltabilirim?
- Döviz kredisi kullanımında dikkat edilecek hususlar
- Finansman gerektirecek etkenler (üretim, sermaye, vade)
Eğitmen Özgeçmişi- Ümit Osman Yılmaz:
Uluslararası ticaret alanının, uygulama ve bankacılık ayağında kazandığım deneyimleri, ihracat yapmak/artırmak isteyen firmalara aktararak ulusal ekonomiye ve ülkeme daha faydalı bir birey olmak amacımdır.
İŞ DENEYİMİ
ihracateksperi.com & UMDT Dış Ticaret ve Danışmanlık – Kurucu (22.03.2016- …)
İhracata başlamak isteyen firmalar/ihracat yapan firmalara danışmanlık
Ürüne/firmaya özel pazar araştırması
Hedef pazar tespiti
Potansiyel alıcıların belirlenmesi
Uluslararası pazarlama planının oluşturulması
İhracat sözleşmelerinin hazırlanmasında destek olunması
İhracat süreç yönetimi
İhracata dair özel ve genele açık eğitimler
Doğu Karadeniz İhracatçılar Birliği
3 Şubat 2021 – İhracatta Riskler ve Müşteri Bulma Yöntemleri
İTÜ Arı Teknokent
6 Ağustos 2020 – İhracatın Alfabesi
Denizli İhracatçılar Birliği
26 Temmuz 2018- İhracatta Finansal okuryazarlık & Ödeme Yöntemleri
17 Temmuz 2018- İhracatta Finansal okuryazarlık & Ödeme Yöntemleri
21 Kasım 2017- İhracatta Teslim Şekilleri & İhracat Vesaiki
8 Ağustos 2017- İhracatta Finansal okuryazarlık & Ödeme Yöntemleri
Uşak Ticaret ve Sanayi Odası
19 Aralık 2019- İhracatta Finansal okuryazarlık
10 Mayıs 2018- Nasıl İhracat Yapabilirim?
23 Kasım 2017- İhracatta Teslim Şekilleri & İhracat Vesaiki
10 Ağustos 2017- İhracatta Finansal okuryazarlık & Ödeme Yöntemleri
Ege İhracatçılar Birliği
18 Aralık 2019- İhracat Stratejisi Geliştirme
20 Kasım 2019- Temel Akreditif
11 Kasım 2019- Dış Ticarette Genel Kavramlar
31 Ocak 2019- Dış Ticaret Yönetimi
6 Kasım 2018- İhracatta Finansal Risk Yönetimi
22 Şubat 2018- İhracat Stratejisi Geliştirme
Batı Anadolu Sanayici ve İş adamları Dernekleri Federasyonu
3-5 Eylül 2019- İhracatta Pazarlama, Satış, Fiyatlandırma Stratejileri
6 Kasım 2018- İhracatta Teslim Şekilleri ve Ödeme Yöntemleri
Odeabank A.Ş. Denizli Şubesi – Ticari Bankacılık Portföy Yönetmeni
14.05.2015 – 11.09.2015
Ticari bankacılık alanında portföy oluşturulması
Finansbank A.Ş. Bayramyeri Şubesi – Ticari Bankacılık Portföy Yönetmeni
01.05.2014 – 11.05.2015
Ticari firmalara bankacılık hizmetleri verilmesi
Yeni müşteri kazanımı
Mevcut müşterilerde çalışma hacminin artırılması
Kredi/mevduat hacminin artırılması
Finansbank A.Ş. Üçgen Şubesi – Ticari Bankacılık Portföy Yönetmeni
01.04.2013 – 30.04.2014
Ticari müşteri segmentinin oluşturulması
3 adet müşteri sayısının 100 üzerinde çıkarılması
Birçok firmanın maaş ödemesinin alınması
Kredi hacminin 100 bin TL’den 3 milyon TL civarına çıkarılması
Finansbank A.Ş. Bayramyeri Şubesi – Ticari Bankacılık Portföy Yönetmeni
01.10.2012 – 31.03.2013
Mevcut müşteriler ile ilişkilerin derinleştirilmesi
Mevcut müşterilere ilave ürünlerin pazarlanması
Yeni müşteri kazanımı
Alternatif Bank A.Ş. Denizli Şubesi – İşletme Bankacılığı Portföy Yönetmeni
04.10.2011 – 30.09.2012
KOBİ segmentinde yeni portföy oluşturulması
T.C. Garanti Bankası A.Ş. Kaleiçi Şubesi- KOBI Müşteri İlişkileri Yönetmeni
01.11.2010 – 01.10.2011
Yeni açılan şubeye tayin
KOBİ segmentinde yeni müşteri kazanımı
Şubenin kâra geçirilmesi için çalışmalar yapılması
T.C. Garanti Bankası A.Ş. Denizli Şubesi – KOBI Müşteri İlişkileri Yönetmeni
01.06.2008 – 01.11.2010
KOBİ segmentindeki müşterilere hizmet verilmesi
Müşteri bazında POS oranlarına dair çalışmalar yapılması
Mali analiz, bilançoların değerlendirilmesi
T.C. Garanti Bankası A.Ş. Denizli Şubesi – Ticari Bankacılık Müşteri Hizmetleri
Temsilcisi 05.12.2005 – 01.06.2008
Yönetici Adayı olarak işe başlama
Ticari bankacılık alanında Denizli’nin önde gelen firmalarına hizmet
Kredi tekliflerinin yapılması
Firmaların günlük işlemlerinin gerçekleştirilmesi
Firmalar ile banka ilişkilerinin sürdürülmesi ve derinleştirilmesi
Cpe Hürmak Gıda Dış Ticaret A.Ş. İstanbul – Yurtdışı Satış Sorumlusu
11.07.2003 – 01.11.2004
Fırın ve değirmen makinelerinin ihracı
Yurt dışında yeni firma bulunması
Yurt dışındaki firmaları ziyaret ederek ürünlerin pazarlanması
Uluslararası fuarlarda firmanın temsil edilmesi
EĞİTİM
Boğaziçi Üniversitesi – Uluslararası Ticaret Bölümü (1999-2003)
3.72/4.00 not ortalaması
Denizli Anadolu Lisesi (1992-1999)
4.94/5.00 not ortalaması
YABANCI DİLLER
İngilizce – ileri seviyede
Fransızca – başlangıç seviyesinde
HOBİLER
Bisiklet ve motosiklet sürmek
Doğada yürüyüş
Bulmaca çözmek
Eğitim İçeriği:
- İş, aile, arkadaş diye ayırmadan daha fazla mutluluğa ulaşma yolları
- Mutluluk kavramları
- Daha mutlu insanların bakış açıları
- Daha mutlu insanların alışkanlıkları
- İş, özel, sosyal yaşamda mutluluk zihniyeti
- Mutluluk alışkanlıkları
- Mutluluğa sahip çıkmak
- Mutluluk kasları
Eğitmen Özgeçmişi- Ebru Nurluoğlu:
MCC, ACPC, ACT, CLC
Koç, Eğitmen, Yazar
Lider & Performans & Değişim
İş hayatında turizm, televizyon, itibar yönetimi alanlarında çalışmış olup, holding kurumsal iletişim başkan yardımcılığı dahil profesyonel yaşamda “yönetim becerileri, kişisel gelişim, kurumsal iletişim ve kriz yönetiminde” ciddi bir uzmanlığa sahiptir. Saint Benoit Fransız Lisesi’nden sonra Boğaziçi Üniversitesi Sosyoloji bölümünü bitirmiştir. Yüksek lisans tezini New York ve Yeditepe Üniversitesi’nde iş dünyası ve reklamcılık alanında gerçekleştirmiştir. Doktorasını İstanbul Üniversitesi’nde STK’lar üzerine hazırlamıştır. Dr. Ebru Nurluoğlu bugüne kadar, farklı alanlarda çalışan pek çok üst düzey yöneticiye takım / değişim koçluğu ve danışmanlık yapmış; şirket çalışanlarına ve doktora / lisans seviyesinde binlerce kişiye eğitim vermiş; farklı ekiplerin verimlilik ve motivasyon odaklı takım koçluklarını üstlenmiştir. Şirket içi uyuşmazlıklarda takımların barışmasında, mavi yaka ile beyaz yaka iletişim dengesinde rol oynayan nadir uzmanlardandır. Nurluoğlu’nun önemli bir başarısı; şirket verimliliğini artırmak üzere kendi geliştirdiği “takım verimliliği yönetimi ve iletişim anayasası” eğitim / atölyeleridir. Dr. Nurluoğlu ile çalışan yöneticiler, yönetim şekillerinde ve kişisel davranış alışkanlıklarında yaptıkları yalın değişiklikler ile kısa sürede çalışanlarının kalbini kazanmada ve iş verimliliğini yükseltmede önemli adımlar atmışlardır. Dr. Ebru Nurluoğlu, teknolojiden gıdaya, AB yatırımlarından havayollarına, sanat dünyasından sağlık yatırımlarına kadar uzanan geniş yelpazede pek çok şirketin danışmanlığı ile itibar yönetimini üstlenmiştir. Stratejik planlama ve saha çalışmasında sayısız projeye (kriz, kişisel pr, iç iletişim, çalışan motivasyonu, itibar yönetimi vb.) imza atmıştır.
Dr. Nurluoğlu’nun eğitimlerine katılan hemen herkes, onun öğretme tekniklerine olan hakimiyetine ve işine olan aşkına tanık olma fırsatını bulmaktadır. Koçluk çalışması yaptığı kişilerse, iş ve özel yaşamlarında daha doyumlu ilişkilere, daha yapıcı iletişime ve bilinçli başarılara kavuştuklarını ifade etmektedir. Koçluk çalışmalarını kendi hayatını da en iyi betimleyen insana değer, mutluluk, özgünlük değerleri ile pekiştirmektedir.